Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!
Zaloguj się RejestracjaWygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!
Regulamin Forum
1. Cel. Forum służy do wymiany informacji o funkcjonowaniu związku oraz jako platforma komunikacyjna dla pracowników T-Mobile Polska.
2. Kultura wypowiedzi. Każdy użytkownik zobowiązany jest do stosowania Netykiety. Zachowania pozbawione kultury wypowiedzi będą piętnowane administracyjnie. Nie dopuszczamy używania języka powszechnie używanego za obraźliwy, niekulturalny, używania wulgaryzmów. Zalecamy unikania wszelkiego rodzaju „wycieczek osobistych”, oraz obrażania innych ludzi. Ze względu na indywidualny charakter niektórych spraw, będących przedmiotem działań Związku polecamy pamięci aby nie utożsamiać swoich wypowiedzi w sposób nie budzący wątpliwości z konkretnym pracownikiem T-Mobile Polska. Używanie zatem konkretnych nazwisk lub określeń, mogących jednoznacznie wskazywać na pracownika, w dyskusjach mogących wywierać negatywny wpływ na tę osobę, będzie przez nas traktowane jako złamanie regulaminu.
3. Poprawność. Zabronione jest wysyłanie treści, które są fałszywe, zniesławiające, wyrażające nienawiść, napastliwe, obsceniczne, profanujące, zorientowane seksualnie, grożące, naruszające prywatność, przeznaczone dla dorosłych lub w jakikolwiek inny sposób naruszające prawo polskie lub międzynarodowe. Zabronione jest publikowanie materiałów chronionych prawami autorskimi, o ile nie posiadasz praw do tych materiałów lub pisemnej zgody właściciela praw do tych materiałów. Nie dotyczy to cytowania ze wskazaniem na źródło.
4. Zamieszczanie i treść wpisów
4.1. “Mam temat!” Na forum jest wyszukiwarka. Zanim rozpoczniesz dyskusję , spróbuj jej użyć - może temat był już poruszany. Jeżeli nie był, to śmiało pisz.
4.2. “Gdzie pisać?” Wpisy należy umieszczać w odpowiednich działach. Temat postu ma wyrażać w skrócie jego treść (nie pisz tematów typu Pomocy, Pytanko, Pilne itp.)
4.3. “Ups!”. Pamiętaj, zamieszczonego wpisu nie można skasować!
4.4. “O czym to ja…”. Staraj się trzymać tematu. Jeśli Twoja wypowiedź odbiega od tytułu wątku, zastanów się, czy nie utworzyć nowego.
4.5. “Ja, ja, mnie słuchajcie!” Nie zamieszczaj wpisów nie wnoszących nic konkretnego do tematu.
4.6. SPAM jest niedopuszczalny.
4.7. Polityka. Nie zakładaj tematów politycznych, które nie mają bezpośredniego związku z działaniem Związku. Tematy takie będą usuwane a osoby, które spamują takimi tematami, będą wykluczane z forum. Powstrzymuj negatywne emocje (patrz -> Kultura wypowiedzi)
5. Spory. Jeśli ktoś nie zgadza się z decyzją moderatora lub administratora powinien do niego napisać z prośbą o wyjaśnienie. Jeśli dalej nie będzie się z nią zgadzać, może mailowe zażalenie do przewodniczącego związku - Radosława Pyszczka (Radosław.Pyszczek@nszztmpl.org).
6. Prywatność.
6.1. Z każdą wiadomością jest zapisywany twój adres IP na wypadek jeśli miał(a)byś zostać zbanowany/a na tym forum lub zaszłaby potrzeba kontaktu z twoim dostawcą Internetu. Może się to zdarzyć tylko w wypadku większego naruszenia tej zgody.
6.2. Oprogramowanie umieszcza w przeglądarce cookie, plik tekstowy zawierający różne informacje (takie jak Twoja nazwa użytkownika i hasło). Cookie jest używane TYLKO do utrzymania użytkownika zalogowanego/wylogowanego. Oprogramowanie nie zbiera, ani nie wysyła żadnych innych informacji do twojego komputera.
6.3. Dane osobowe. Administracja forum dokłada wszelkich starań, aby zapewnić możliwie najlepszą ochronę danym w nim zawartym, niemniej wszelkie dane osobowe udostępniasz na własną odpowiedzialność.
6.4 Rejestracja nowych użytkowników forum jest jednostronna i dokonywana jest przez Administratora na polecenie zarządu związku w momencie aktualizacji listy członków. Oznacza to niemożliwość swobodnego zarejestrowania się przez użytkownika - po wpisaniu na listę związkową, pracownik otrzyma maila z loginem i hasłem zapraszającego do korzystania z forum.
7. Postanowienia końcowe.
7.1. Korzystanie z niniejszego forum oznacza akceptację regulaminu.
7.2. Wszelkie nieujęte w regulaminie zasady określają stosowne przepisy prawa dla Rzeczypospolitej Polskiej.